Pepparkaksdag

Vi fortsätter i bakartagen då vi är så gott som insnöade, fick näst intill en chock då jag tittade ut här i morse.
Jo, det är min bil som finns där under..

När det är sån här vinter med ett par minusgrader och knarrande snö under skosulorna då rent av älskar  jag vintern. Känns friskt och skönt, bara man är rätt påklädd. Töandet sen kan vi dock skippa.
Trots mina känslor för fina vinterdagar som dessa tog det emot att linda in Moa i lager på lager för att sen slita häcken av mig med en barnvagn som EJ är fyrhjulsdriven, så vi stannade inne och grejjade lite med paepparkakor i köket istället, doftar ju så underbart gott och juligt. De där julkänslorna måste ju förstärkas lite också, så det passade ju ypperligt. :)

Det fick bli lite diverse formgivningar. Kreativiteten sprudlar ;)


Nu står även knäcken på spisen.
Resultat kommer.

Kommentarer
Postat av: Anita

du har gjort det igen!!!!

2010-12-20 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0