Favoritblomma?

Jag går ju mina promenader fram och tillbaka så här i väntans tider. Förr gick man mer för att förbränna inför tävlingar, mao power-walk, men nu mera gungar man lite lätt fram med steg lika långa som sin egen fotlängd för att bäckenet ska hålla sig på plats. Inte riktigt så illa kanske men bäckenet hindrar mig en del i min framfart.
Hur som.

Men var e magen?

Jo då den hängde med :)

Det var en skön morgon i morse, lite halvmolnigt och behagligt varmt.
Jag får ju mer tid till att kolla in naturen nu då inte allt bara susar förbi en längst vägen lixom, har sett många fina blommor som man annars inte reflekterar över, finns mkt fint.
Vilken är din favvo?

Jag har redan visat min. En klassiker men ändå så elegant och fridfull.
Me like.

   
  Självaste Prästkragen.
 


Andra fina.






Dessutom såg jag de första blåbären i morse.
Ska dem finnas redan nu?

Kommentarer
Postat av: faster cc

fiiina blommor...min favvo som växer-ute-i-de-fria blomma är maskrosen! gula som små solar :)

kram

ps. snygg bränna...

2010-07-06 @ 15:58:24
Postat av: Anonym

Söööta Du!

Tusen kramar

fasterix

ps. jag ska ut me båten i helgen första gången för i år....

Notis först...ska hälsa på alla... och sätta segel.....

kanske vi kan ses!? Fillle fyller år, hoppas vädret håller i sig då bjussar vi på muurikka pancakes...jordbär och glass....

kram

2010-07-06 @ 23:37:39
Postat av: Jessica

Ja, det skulle verkligen vara kul, var ju år och dar sen vi sågs sist typ! Har ni tänkt ge er ut på stora havet och segla på okänd mark eller blir det bara notis? Isf får ni ju höra av er till mamma och pappa så kan vi alla kanske komma ner och fira av Fille lite, vore skoj! Syrran hakar nog oxå på då skulle jag tro,hon e ledig till helgen.

Kramar i massor!

2010-07-07 @ 10:31:17
Postat av: Anonym

Kenta har inte sem förrän v 29, jag vill sanera båten efter att boysen haft den, sätta segel sånt e perfa att göra på notis....fille ringer din mor o far o dig o malin....nu hoppas vi på sol i helgen!!

kramisiar fasterix

2010-07-07 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0