Dagen är kommen

Vi drar till Gotland.
Klockan är 08.53 och våran hämtning kommer om exakt 7min...nej, nu 6.
Så nu är vi redo för avfärd.

Jag har fått order om att inte glömma alla mina atteraljer så nu är sittring, höftbälte, tens, viktiga papper och mediciner nerpackat så att My kan slappna av...lite iaf ;)
Inte många veckor kvar men jag ska över havet till Gotland en vecka. Jag utmanar lite så här tätt inpå men känner mig lugn, ska bli skönt att få komma från fastlandet lite, spec med min lille soulmate. Nu ska det snackas, äventyras (så mkt det går...dock inga löranturer!), ätas och njutas till fullo.
Sammanfattning av veckan kommer att uppdateras så fort jag kommer hem men nu blir det ett litet uppehåll om jag inte springer på ett internet på ön någonstans.
Håll till godo och njut av solen tills dess.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: steffi

Ha såå kul tjejer!!

Själv står man på jobbet å glor ;)

Pussar&kramar från stephanie

2010-07-11 @ 16:20:27
Postat av: faster cc

... att du orkar (vågar :) var får du all energi ifrån? Du ska ju bara chilla o kanske virka en mössa på sin höjd! helst sitta me väskan utanför förlossningen :)



må så gott ♥

2010-07-12 @ 10:46:52
Postat av: Anonym

Själv åkte jag till Cypern när jag väntade Fia (månad 8) det gick bra!

hittade fulaste fotona på mig, på badstranden i en brun-orange baddräkt, bäckobölja material.....hahahaa...

Du har ju packat med allt som behövs, njut!

Hoppas vi ses snart igen o kul att Du kom till Notis.

kramar fasterix!

2010-07-12 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0