Super-bodyn och fynd.

Här kommer den coolaste bodyn. Grym va!?
Nu kan pappa och "...." matcha varandra då dom har likadana. ;)


Sen tänkte jag slänga in 3 bilder på mina inköp jag gjorde igår.
Först en jäkligt fräsch stråväska som jag mer eller mindre bara haffade åt mig och bara kände "måste ha".
Den är rätt stor men det är bra så rymmer den mkt grejor :)


Sen var jag ute efter ett par nya öppna skor, typ sandaletter, men som ändå sitter fast på foten, mao inga man halkar ur på en kortare gångfärd som 100m.
Då dök dessa upp och skrek Jessica.

Öppna men med hel insida och hälvägg, perfa!

Sen.
Sen råkade jag av en slump gå förbi ett par såna där höga skor som jag alltid annars rynkat på näsan till ända sen dom blev mode, ett sånt där par som är som ett par pumps men mer som en halv-hel sko. Skitfult....tyckte jag tills jag provade dom.
Woops, nice legs. Så dom fick följa med till kassan dom med :)

Som sagt, man får schysta spiror i dom.
Har inte haft ett par högklackade på mig sen jag blev gravid, så nu får dom här fulsnygga inviga gravbenen på gotland som snart hägrar.

Nä nu får det vara slut med shoppingsnack, skulle jag visa allt jag fyndat hittills i sommar skulle det här bli en ren "mode/shoppingblogg" och det är ju inte riktigt meningen. Men jag slänger in de mest bästa.

Nu ska jag ut och vanka en sväng och sen försöka stretcha extremt strama vader och rumpmuskler, känner hur min kropp sakta men säkert börjar ge upp det här med motionsbiten och det rörliga livet, nu går det snabbt "utför". Konstigt nog infinner jag mig rätt bra i det måste jag säga. Man lär sig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga skor som slank med till kassan!!!!

2010-07-07 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0