Stor, större...större..

Vågar inte riktigt skriva störst...än.
Så mkt som hänt med magen på bara de två sista veckorna är lite läskigt. Känslan invändigt har blivit totalförändrad. Allt är så enormt klart och tydligt och varenda liten rörelse får en att hoppa till och ge i från mig ljud. Pyret börjar verkligen bli redo att ta sig ut vilken dag som helst känns det som, kämpar iaf med platsen som finns där inne. 
  

Har varit på äventyr med magen idag, helt själv då Marko dragit ut på turne ned diggiloo igen. Tur han inte är iväg allt för länge denna gång iaf.

Ett förspel till det stora "äventyret" fick bli lite blom och kruk-inhandling till vår fina framsida som håller på att bli helt färdigställd, skönt!
Hade som vanligt beslutsångest över vilka blommor och krukor jag skulle ha. Ljuger inte om jag säkert gick fram och tillbaka mellan olika alternativ 10ggr för att sen gå vidare till nästa.
Tillslut bestämde jag mig för dessa som sedan ska placeras på våran lilla mur.
  

 
Jag är nöjd.

Snart får ni höra om nästa moment...puh. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Heej Jessica! Wow vilken mage du har fått! :) Jättefin! Hoppas allt går bra, när är det bebis har tänkt hoppa ut tror du? Ta hand om er!

Puss WC Lina

2010-07-25 @ 10:03:29
Postat av: Jessica

Heeeej söta du! Ja du, det har hänt grejer sen sist vi sågs va :)Den har väl tänkt komma om drygt 4v hoppas jag, men sen kan det ju bli mer eller mindre oxå. Spännande, nära nu. Hoppas du har det bra på WC?! Kramar

2010-07-25 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0