Tadaaaa!

Klockan är mitt i natten, ganska så prick midnatt faktiskt.
Har varit och käkat middag och bara tagit det lugnt med My inne i stan ikväll.
Så innan jag hoppar i säng tänkte jag slänga ut lite provsmaker på mina projekt...som jag lovat, dem är inte 100 än och det kommer upp mer av allt inom kort.

Tills dess, detta är lite av vad jag pysslar med.

Virkar lite mössor i alla olika färger..
 

Den gröna är min favorit hittills.


Men det som jag är mest nöjd med även om det inte riktigt är klart är mitt lapptäcke :)


Nu ska jag gå och ta mig en välförtjänt nap.
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: faster cc

åhh, jätte fina mössor!

hade de varit regn-täta oxå så hade du haft din ekonomi räddad o klar...iaf här i nyköping ;)regn o tokblåst så vi inte ens kan lämna hamnen...

kramar fr en uttråkad faster cc

2010-07-30 @ 16:49:55
Postat av: mysan

Så fiiiint!!! Du är så duktig. Tack för mysig mysmiddag! Glädje glädje glädje!

Pöss

2010-07-31 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0