Plåtning

Idag hade vi lite plåtning med Fitness magazine.
Det var en väldigt rolig och lyckad plåtning.
Marie, chefsredaktören för tidningen är en mycket gullig tjej, fotografen var skön och lättsam, sminkösen Meta var grym. Ett skönt gäng att sammarbeta med.


Älskar kläderna  och skorna som man har under plåtningarna. Kolla in de här brallorna. Uppfriskande härlig färg, jäkligt behagliga och snygga på samma gång. Bred linning i midjan och breda muddar nertill. Antingen kan du ha dem som hellånga eller dra upp till tre kvarts-modell,Me like!

Man behöver inte alltid gå omkring i toktajta löparbyxor. Kör man bara överkropp en dag kan det var skönt att vara lite mer "loose" nertill. Dessutom passar dem även gravida utan att vara en sån modell, perfa.

Tillbaka till dagen i sig. Är ni intresserade av hur Marko tog sig till sin superform under PT-kampen som avslutades för drygt 2månader sen ska ni inte missa Augustinumret- Nr 9 av Fitness Magazine som dagens intervju och bilder hamnar i. Denna gång i tidningen aggerar jag PT och inte modell. Kors i taket så fick Marko rollen som träningsmodell (inte mer än rätt då det är han som tränat sig iform), och han klädde den förvånansvärt bra. Jag är stolt. Undrar om han för 2,5år sedan skulle kunnat gissa att han idag skulle stå modell för en fitnesstidning? Haha.. Jag vet svaret. :)


Tänk om man kunde ha såna här dagar varje dag, what a dream!
Efter 5 timmars exaltering och energi iform av det jag älskar mest och kan bäst är både jag och magen sådär härligt skönt trötta. :)


Fler bilder från plåtningen, "bakom kulisserna" får ni i morgon.
Nu blir det oxfilepasta! Mmm!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är! Trevlig sommar! I morgon drar Fia och jag till Marbella, 3 veckor med träning och relax!

kram fasterix

2010-06-11 @ 10:25:00
Postat av: Anonym

tack! Hoppas ni får en underbar semester! Kramar

2010-06-12 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0