Sovit

Vaknade nyss. För två timmar sedan la jag mig här för att vila lite. Vilan blev till en ordentlig powernap :)

Trodde att det skulle bli lite för blåsigt vid vattnet först men icke.
Vaknade snarare av 2 skällande hundar och ett hettande ansikte 2 timmar senare :)
Skönt med en tupplur och ändå få så mycket frisk luft. Det är verkligen lugnande att ligga och lyssna till det kluckande vattnet och båtarna som puttrar förbi. Jag njuter.

Nu undrar nog en del, men jobbar hon inte?
Nej, hon gör ju inte det.
Blev sjukskriven från och med denna vecka pga mina icke passande arbetsuppgifter och bäckenproblem.
Jag var verkligen inte redo att redan gå på sk "ledighet", inte mentalt iaf.
Men, jag ser det såhär. Nu kommer jag få tid till att färdigställa mina projekt som legat här runt om i huset,så det blir bra. Gör jag inte det så ligger jag och lapar energi nere på bryggan ;)

Barn på nytt. Långt sommarlov.
-Den blomstertid nu kommer..
Å det vill jag lova, det blomstras nåt mycket unikt inom mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh......härligt....kluck kluck kluck.....finns det bättre? just nu, ljuvlig sommartid......!

Tusen sommarkluckar till Dig!

Kram fasterix

2010-06-08 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0