Tiden går fort..

Idag var det koll hos barnmorskan igen.
Allt är tipptopp med värden och kurvor, jag håller mig där jag ska.
Hjärtat slår högt och tydligt i en bra takt, tyder på en pigg liten rackare. Min bm kunde försäkra mig om att det troligtvis inte kommer att komma ut en 4kilos bebis ur mig iaf vilket känns skönt.
Just nu väger den omkring dryga mjölpåsen, dvs 2kg. Sjukt ju.
För visso så spänner det ganska rejält i mitt magskinn..
 
Kan knappt fatta att om drygt 8 veckor har vi ett litet knyte här i hemmet. Då kommer vi aldrig mer bara vara 2 utan 3. Kommer alltid finnas en person till att hålla reda på ;)

Ser fram mot den tiden även om jag tycker att tiden går lite för fort just nu.
Brukar kanske vara tvärtom men nej, jag tycker att det går fort, mkt som ska hinnas med.
Tex midsommar snart!

Kommentarer
Postat av: faster cc

snacka om snygg mage! inte sjutton såg jag ut sådär när jag var gravid...jag var lik(som) en tunna..ha ha haa o lägg på en nolla på 2:an :)

Kram

2010-06-23 @ 08:43:15
Postat av: Anonym

Vilken underbar mage!Hoppas jag hiner klappa på den innan bebben kommer.Kramisar fasterix!

2010-06-23 @ 15:00:51
Postat av: jessica

Hoppas ni har det bra där nere i solen. Kors i taket så får vi faktiskt också njuta lite av varma strålar här hemma,till och med över midsommar ser det ut som :0 så skönt!



Hälsa fia och kenta och hoppas hennes arm är bättre.

Kramar i massor.

2010-06-23 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0