Underbara barnmässan

Glömt berätta att förra helgen som var hade Underbara barnmässan utställning på Stockholmsmässan. Andrea jobbade där med sitt företag Aquababy. Så vi åkte dit för att kolla läget. Det finns så otroligt mkt fint till bebisar nu för tiden. Många som startar egna företag med klädesmärken, kuddar, tavlor och diverse andra atteraljer. Vi blev sålda på de små söta DYRA bokstäverna som man kan ha dinglandes över bebis i vagnen.

Då slipper även folk undra om det är en tjej eller kille som ligger i åkpåsen..aaaa smart va ;)
Det fanns mkt annat fint och lockande att köpa...men vi gick i ett bra och bestämt tempo för att inte bli allt för suktade :) eller ja, mest Marko kanske. Kors i taket klarade han sig för en gångs skull utan att komma hem med en överfull bil av prylar. Bra där.
Jag råkade gå förbi just ett sånt där "vi syr/tillverkar egna kläder/mössor-företag"..
Som själv personifierad mössfantast föll inte bara en av mössorna mig i smaken. Såklart inte..jag fick i vanlig ordning beslutsångest.."hmmm, vilken mössa ska jag ta..den eller den? Marko...hjälp?"
MEN! Lyssna på det här.
Expediten tog båda mina beslutsångestval och la ner i en påse och sa "nu behöver du inte välja...ha på dig dem ofta bara". Jag stod där helt paff, tittade på marko förvånat och viftade lite osäkert med mina pengar i handen mot hon som precis gett bort 2 mössor till mig. "Men vadå..vad menar du nu?" tänkte jag för mig själv..som svar på min tanke viftade hon bara tillbaka, eller ja, vinkade mer kanske :). Chockad över hennes vänlighet stoppade jag ner pengarna i fickan igen och vandrade iväg med 2 nya fina mössor i handen.
Mäkta glad blev jag och om jag använder mössorna?
Om jag gör!


Här kan även ni gå in på deras hemsida och fynda, bla snygga mössor!
www.houseoflola.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har skrivit adressen till mösstilverkaren fel...



www.houseoflola.se =) (du glömde e:et)

2010-10-16 @ 12:04:15
Postat av: Sandhra

Hej hej.. Dags att slänga in en liten kommentar igen, tycker själv det är roligt att få kommentarer o lite feedback på det jag skriver och hoppas att du tycker likadant så jag inte upplevs som ngn tjatig stalker ;-).

Visst är det roligt när man blir överraskad av att få ngt i dagens Sverige, var för ngn vecka sedan inne på Coop i Falköping ( vi bor mellan Falköping o vara i en liten håla som heter Kvänum ) som blir närmsta stad ifrån oss och skulle iaf köpa libero för dom funkar bäst på daniella , heelt slut och jag fingrade länge på pampers men tycker de luktar kiss så jag kollade runt lite om jag skulle prova ngt annat märke men såg en expedit och frågade om det fanns fler på lager. Vi småpratade lite om blöjor o vad som funka bäst osv och sedan tog hon ett pkt coops egna märke, strök över streckkoden och sa varsågod !!! Chockad och glatt leende tog jag emot paketet och kunde inte fatta , fiick jaaag det?! Joo d var så, glad i hågen gick jag ut från affären i kom på när jag kom hem att jag glömt handla det jag skulle i ren iver :-) härligt :-) ha en trevlig helg, nu ska här städas klart och fixas mat och tända ljus för att sedan hjälpa till att rösta på Marko o Tobbe ikväll :-) kram o hej

2010-10-16 @ 16:00:32
Postat av: jessica

haha. oj sorry, ändrar det. Nu är det rätt! Å tack igen! :)

2010-10-16 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0