En Vanlig morgon

Imorse vaknade jag som vanligt av att Moa gnydde. Hon sover så bra på nätterna. Somnar vid 23-tiden och sover framåt 3-4tiden på morgonen, matpåfyllning och sover sen vidrae till 8. Gnyandet hon väcker mig med är tecken på jag-vill-ha-mat.
I vanlig ordning kör vi amning, Moa somnar om och sover i kapp med pappa.

Jag duschar, plockar tvätt, sätter på en ny maskin, plockar undan lite disk och svänger ihop ett bröd som skjutsas in i ugnen. Klär på Moa, mig själv och vi ger oss ut på en uppfriskande promenad.
Hemma igen och brödet är tajmat och klart att ta ut.

Sätter på Te-vatten, kokar ägg och lägger stor omsorg på dagens första mål.
Hinner precis avnjuta mitt bästa mål på dagen innan Moa vaknar och är redo för ett nytt mål.
Rätt mysig morgon om jag själv får säga. :)

Sen kör vi på med att äta, sova bajsa, äta sova bajsa, äta sova bajsa..
Vips så är dagen kväll.

Kommentarer
Postat av: Annie

recept på brödet tack :)

2010-09-22 @ 16:11:17
Postat av: Anita

du är en superfru, mamma hoppas att det uppskattas med mycke kärlek och hurraropp!!!!

2010-09-22 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0