Moas första Gigg

I förrgår var Moa på pappas första gigg, men som vanligt så tajmar hon in sina bajs och käkmoments i orättan tid. Men, Nöden kräver ingen lag.
Så precis då Marko klev på scenen gjorde vi det som behövdes, blöjbyte och amning. Vi kom lagom ut till sista låten... Moa körde med hörselkåpor.

(Min mobilkamera ger ifrån sig blixt trots att blixten är borttagen, å det gillar inte damen, så jag gjorde bara ett försök, därav dåliga skärpan...men hon fastna iaf :)

Hon såg lite fundersam ut då vi kom ut i "oljudet", kanske just för att ljudet var väldigt dovt, men kände nog däremot av basen i kroppen precis som vi andra. Hon var vaken max 1min där hon hängde i bärselen på mig,sen somnade hon. Pappas rocklåtar funkar bra som sömnmedel ;) 
Marko fick för en gångs skull stå lite i skym undan för sin dotter, hon snodde allas blickar och uppmärksamhet... Vart ska detta sluta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0