Härliga granne!

Mitt i min och Moas kvällsvila i förrgår knackar det på dörren.
Vår härliga granne Margareta kom ner på besök efter att nästan nyss landat i sverige igen efter en tripp i utlandet.
Hon kommer inkonkandes på 2 kassar med kläder, riktigt fina kläder.
Kläder som vår lilla Moa INTE har fått av sina päron ännu..
Så, Margareta fick bli den första att skämma bort våran dotter ordentligt.
Fina italienska märken samt Buberrykläder.

Stickad filt med tillhörande mössa och heldress..


..en liten skoluniform, här "dog" jag..såååå fina!


..och några rosa byx- och tröjset..


...det bästa av allt var ändå de här TOKSÖTA toffel-skorna till uniformen.


Efter denna lilla "julafton" blev det inge mer vila för min del :)
Tack än en gång snälla Margareta.
Nu har vi ett nytt kapitell i Moas lilla garderob.

Kommentarer
Postat av: Rebecca- Shopping, hundägare, fotografering & kärlek

Men vilken underbar granne ni har!

Allt är precis i min stil, gud så sött! Vill också ha margareta som granne när jag får barn ;)

2010-09-05 @ 16:29:28
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0