Ni gör min dag!

Jag har nu börjat förstå att det finns en hel del där ute som diggar min blogg, skitkul!
Ännu roligare är att varje gång jag öppnar locket till brevlådan och fiskar upp ett brev med mitt namn på och finner en present från er underbara läsare står jag lika häpen, förvånad och känner mig fullkomligt överumplad av smicker. Vad har jag gjort för att förtjäna det här ? tänker jag. Helt otroligt.

Jag är verkligen mer än tacksam ska ni veta, och det värmer i hjärtat.
Tack!

Just nu, ett speciellt tack till Jessica som skickade mig detta fina smycke med Moas namn ingraverat.

Jessica har för övrigt en webbutik med diverse ting. www.butikstylish.se, Spana in!



Sen kom den här målningen strax efter att Moa kom till världen. Den är gjord av Emmalill som är konstnär till yrket. Hon har fångat allt som rör lilla Moas födsel- Klockslag, namn, vikt, datum, längd m.m. Dessutom har hon uppmärksammat mina och Markos intressen...ja allt finns med i bilden. Riktigt bra gjort.


Så åter igen, Tack som f*n ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Du har en riktigt bra blogg ! Säkert därför många vill visa sin uppskattning ! : ) jag kan riktigt längta efter ett nytt inlägg ! Din torsk med pesto ska jag fö laga nån dag här. såg makalöst god ut och ganska enkel för en sån som jag att laga : ) Trevlig helg

2010-09-24 @ 14:50:19
URL: http://blogg.amelia.se/annie
Postat av: mamma

Vilka otroligt fina presenter Moa har fått.Kram

2010-09-24 @ 14:57:53
Postat av: Rebecka

Hej!

Jösses så fina saker ni fått! Diggar verkligen tavlan.

Och, du skriver bra och roligt.

Kram Rebecka o Mattis ;-)

2010-09-24 @ 16:31:18
Postat av: Jessica

mamma, halsbandet var faktiskt till mig :) med moas namn på. Kram

2010-09-24 @ 16:37:38
Postat av: Emmalill

Snacka om att sätta teet i halsen. Hade inte förväntat mig att se tavlan här, men gud vad GLAD jag blev att du gillade den, och stolt :) Älskar din blogg då jag själv tidigare drev ett friskvårdsföretag.

2010-09-26 @ 18:19:37
URL: http://emmalill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0