Vad blev det av äpplena?

Jag har inte glömt bort mina äpplen som jag plockade i helgen. Tro inte det.
Efter att ha införskaffat små portionsburkar har jag nu gjort min egna...håll i er!
-ÄPPELMOS a la Jessica!
Tadaaaaa!

   

 

Precis som muslin smaksatte jag med vanilj och kanel. Ja, jag gillar vanilj och kanel...
Dessa små portionssatserna blir perfekt till mina grötfrukostar.

Äpplena räckte även till en god äppelkaka som jag svängde ihop.
 
  
Vi hann vara där och nalla av den innan jag tog kortet..woops ;)
Den blev Mycket Väl Godkänd :)
 


Kommentarer
Postat av: Anita

men min skapare tom äppelkakan är designad!! otroliga du!!!

2010-09-16 @ 21:25:43
Postat av: mysan

Åh så fint! Grym du e....

Puss

2010-09-17 @ 09:50:45
Postat av: Petra

Passa på att göra helt osockrad äppelmos som lilltjejn kan få till gröten och när hon ska börja med smakportioner.

2010-09-18 @ 22:35:44
Postat av: Jessica

Den är sockerfri, jag tänkte ett steg längre :)

2010-09-19 @ 18:00:19
Postat av: Theres

Gröt med äppelmos är också min favorit! :) Var har du hittat portionsburkarna, dom verkar ju toppen!

2010-09-21 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0