BYTER BLOGGPORTAL och adress

Jag har varit lite off under senste dygnen, både för att motivationen dalat en del och för att jag känt att jag inte riktigt är på spåret. Mitt tillstånd i kroppen suger en del onödig energi och har fått mig att bara känna mig gnällig då jag inte kunnat träna som ja vill och därmed inte kunnat ge er det jag vill i mina inlägg då bloggen i första hand är en träningsblogg.
Men nu ser det ljusare ut.

Efter regn kommer solsken.
För några veckor sedan blev jag erbjuden att blogga för myshowroom då dem startat en ny vertikal, nämligen en fitness/hälsoverikal. Till denna har de valt ut 7 tjejer runt om i landet som dem vill ska blogga för dem, jag blev en av de lyckliga 7 :) kul! Det fick min motivation att stiga några grader och plötsligt blir det lite lättare då man har en mer nichad blogg.

Så gott folk, nu drar jag till myshowroom.se och min nya bloggadress är numera stepup.myshowroom.se, kom och joina. Första inlägget är redan uppe. :)

Ses påandra sidan ;)
Ciao!



/Jessica* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0