dagen efter dagen efter dagen

Ja, nu är det dagen efter dagen efter dagen sedan vi hade den enormt bra tjejkvällen.
Middagen blev sååå bra. Till förrätt blev det en räkcoctail och till huvudrätt mixtrade jag ihop ett nytt recept på en köttgryta, blev riktigt gott faktiskt. :)

Räkcoctail                                                  Köttgryta
 

Det är inte för att jag har varit bakis som jag inte bloggat sedan i Fredags, nej jag blir sällan det faktiskt. Har lixom inte tid att dricka de mängder som behövs för att bli det då allt dansande "kommer ivägen" ;)  Jag har inte haft tillgång till dator bara ;) mest gått omkring i ett trötthetstöcken blandat med en euforisk känsla sen i Lördags.

Varför trött?
Jo för att jag bara fick drygt 2 timmar sömn (efter en lång dag med förberedelser, en oerhört trevlig och njutbar middag på det med avslutningsvs 3 timmar konstant dansande in på småtimmarna...) natten fredag till lördag. Men, är man kung på kvällen är man kung på morgonen.. Upp och hoppa kl 7 med tösen, därefter åkte vi ut till mörkö och spenderade resterande helg hos mina päron.

Varför euforisk? Dans dans dans med bästa bästa bästa tjejerna. Det blev verkligen en lyckad kväll, en sån kväll man gärna planerar och så som man hoppas att varje utgångskväll ska resultera i.  
Vi har lärt oss, man planerar inget, man bara är och ser vad som händer. Det funkade alldeles utmärkt även denna gång, kvällen kunde inte blivit och slutat bättre.
    
Tack girls för en fantastisk evening.
Puss 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack själv bästaste!



Du vet att jag vet att du vet att jag vet...du vet.



Love U

2011-03-03 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0