avbrott utan vilja...

Har fått tagit ett break i träningen vare sig jag vill eller ej. Känns lite tungt då den känns rätt viktig just nu...men men, man måste gilla läget ibland, tyvärr.
Gårdagens pass rent av satte skrikande spår i kroppen till idag..det funkar helt enkelt inte att köra på med mina ömma leder, ganska så säker på att det är någon typ av överansträngning i kombination med någon liten infektion i kroppen...känt mig så trött och hängig på sista tiden dessutom.
Får iaf reda på torpet nästa vecka då jag får diverse provsvar, skönt.

Så nu blir det vila från tyngre muskelarbete..
 
..men mer njuta av solen som verkar vilja slå sig mer och mer till ro i Sveriget, nice- det gillar vi :)

En långpromenad följt av en god lunch och lite shopping gjorde iaf min dag idag.
Nu måste hjärnan få vila lite, många tankar som snurrar och måste redas ut.

Trevlig evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0