Babygruppen

Idag var andra gången vi var och besökte babaygruppen på öppna förskolan, vilken hit!
Moa blir alldeles till sig där hin sitter i ringen med massor av små bebisar, hon studsar glatt på rumpan och visar stolt upp sina små fina tänder i ett "iiiiiiiii".
Hon är en riktigt social liten tjej, kommer inte vara några problem att skola in henne på dagis framöver om det fortsätter såhär.

Efter förskolan fick jag tid till att springa på gymmet en 45min medan Marko tog med lilla fialotta (som var helt slut efter all sång och lek) till Forum, där möttes vi sedan upp för att luncha med vänner. Marko åkte vidare på möte och jag och Moa strosa lite i affärer. Moa sov så skönt så jag kunde lunka på och bara vara,jag njöt. Ett problem bara, jag kan inte gå in i en butik utan att komma ut med ett plagg, finns alltid något som är i ögonfallande. Tur det är så mkt reor ;) Dock blev det mest kläder till Moa som växer så det knakar.
Tänkte även överraska Marko med något fränt plagg men så svårt med honom då han har så mkt kläder att typ hälften ens knappt blir använt, känns lite onödigt då, så det fick bli....

...lite kärlekskorv istället, som han gillar.
Inte pga av formen utan smaken såklart ;)

Det har verkligen varit en heldag idag, en bra, skön dag.
Fler såna dagar tack.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men vilka undebara, går dom att köpa i forum? I så fall vart? :-)

Tack för en superbra, rolig och inspirerande blogg!

2011-03-10 @ 15:29:08
URL: http://Elinhelena.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Jo du hittar dem på Konsum i forum.

Tack för fin feedback :)

2011-03-10 @ 16:35:15
Postat av: faster cc

åh hade min man kommit hem med dessa korvar så hade kvällen kunnat sluta hur-som-haver...

true love :)

Kram o trevlig helg

2011-03-11 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0