?

Vet inte vad det är för fel, men ibland läggs inte mitt nya inlägg upp på sin plats utan hamnar typ 3 inlägg ner?? Vet inte vad problemet beror på men såg nu att det inlägget jag la ut tidigare idag hamnat JUST som inlägg nr 3 och inte först..

Får hoppas att det inte fortsätter krångla.

Nyss hemkomna från Tant my och farbror...(vad kallades han nu?...) jag tycker iaf att det låter bättre med farbror Arne. ( AAAaaa-ne.. SOS sällskapsresan) Ja ja, vi blev iaf fyllda med muffins och Kaffe hos de tu.
Himelskt gott. 

 

Jag fick även lite gjort i skrivväg medans My gosa med skrutten.

Moa har blivit skeptiskt till karlar. Så fort Gustav kom i närheten avhenne kom pipet och underläppen började darra, blicken fäste hon som en örn, släppte honom inte ur sikte. Efter en flarra välling hade koncentrationen på Gustav tagit ut sin rätt. Hon slockna lika fort som man trycker på stömavbrytaren.

Tack för hjälpen båda två.

Nu blir det sushi, Im stucked.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Tant My och farbror Arne tackar och kamar tebax för det fina sällskapet av en liten prinsessa och hennes fina Mor!!

2011-03-07 @ 08:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0