shopoholic?

Jo jag börjar smått undra om det inte bor en liten shoppingdjävul i mig. :)
Igår var vi i forum och strosade efter en god och mättande lunch. Jag försöker att inte frestas av alla reor som skriker på mig när jag passerar förbi, MEN huuuur lätt är det på en skala. Skitsvårt!

Så jag kom hem med ytterligare några nya plagg att pressa in i garderoben, why oh why!?


Nu är det inte summan jag handlar för jag får ångest över utan själva berget av kläder som håller på att bildas i min garderob.
Fast jag intalar mig själv om att det ändå var rätt passande med att fyklla på lite vårkläder då jag ändå inom kort ska göra en STOR rensning, vårstädning, i garderoben. Och nu ska allt ut som jag faktiskt inte använder.
Vet inte hur många rensningsrundor som jag sparat kläder där jag sagt till mig själv "jo men den använder jag ibland...och den kan jag ha nån gång sen..."
Men nu är det slut på tramset, nu ska skiten ut och det som verkligen används in.

Vi får se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0