Variation

Nu har kroppen börjat svara tillräckligt bra på träningen och det är nu dax att börja ändra lite i schemat,ge kroppen lite utmaning och variation för att kunna utvecklas lite ytterligare.

Efter att i några veckor ha kört lite olika helkroppspass med fokus på mina svagheter, bla rygg och axlar men även mina tävlingsgrenar dips och chins, så har resultaten gått åt rätt håll. Armarna som var nästintill obefintliga under, och inte på tal efter graviditeten har nu börjat ta form igen, kul!

 

Jag har lekt lite med tempot i övningarana och likaså när det gäller set och reps. Nu är det dax att  bryta av med några veckor tung styrketräning för att "chocka" kroppen lite grann. Förhoppningsvis kommer den jubla och belöna mig med ännu mer styrka och välbehag.
Jag jobbar mig uppåt berget. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du någon mail jag kan maila dig på?

Skrev en kommentar i ett inlägg längre ner men den kom inte med så tänkte att jag skriver igen.

Mvh Cecilia

2011-03-07 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0